Moderatorer: Lin, Bina, kajsa kavat, Mia, Isanna, April

leonie skrev:Som total sjalnovis springer jag ju till brevlådan varje dag i väntan på min röda gås som jag köpt av en här på sjalbarn. Men än så länge har jag väntat förgäves...Postad i onsdags förra veckan, har inte kommit än... Hur vanligt är det att saker försvinner i posten egentligen? Och är det helt omöjligt att spåra? Var hamnar alla "försvunna" paket? Det är inte första gången jag får vänta, en annan sjal tog sex dagar på sig att komma fram... men nu har det gått åtta...

Clärchen skrev:Men du är ute i god tid iaf

leonie skrev:Mmm... fast mitt paket borde gå ner i brevlådan, dessutom har vi lantbrevbärare här. Det är väldigt sällan jag behöver hämta något på utlämningsstället.
Men inte ger jag upp inte! Hoppet är det sista som lämnar!

JennyB73 skrev:Jag väntar på böcker från AdLibris. Besviken över att de inte kom innan helgen, jag måste hinna läsa en av dem innan _nästa_ helg då del II av doulakursen går.

Clärchen skrev:leonie skrev:Mmm... fast mitt paket borde gå ner i brevlådan, dessutom har vi lantbrevbärare här. Det är väldigt sällan jag behöver hämta något på utlämningsstället.
Men inte ger jag upp inte! Hoppet är det sista som lämnar!
Vi har också lantbrevbäring men får ändå avier. Sen måste vi ringa till lantbrevbäraren och be honom ta med sig paketet om vi inte vill hämta själva. Ring posten!

pga en leverans som inte kom hit som planerat 

Scharlott skrev:Dessutom.. Så här kände jag igår och lite tidigare idagpga en leverans som inte kom hit som planerat
Och nu

Två veckor försenad! Vad ska man säga om posten efter det här?!
leonie skrev:Idag kom min röda gås!Två veckor försenad! Vad ska man säga om posten efter det här?!
Skönt att den kom fram iallafall.

Scharlott skrev:

Användare som besöker denna kategori: MSN [Bot], PrettyUgly och 0 gäster